مها الصغير تصـ.ـدم الجمهور بكواليس انفصــ.ـالها عن أحمد السقا..

روت الإعلامية مها الصغير تفاصيل صدمت الجميع لأول مرة أنها على مدار حياتها الزوجية بالفنان أحمد السقا، وقع الطـلاق بينهما مرتين، في لقاء خاص لها بقناة CutheCrap على موقع الفيديوهات “يوتيوب”.

مها الصغير تصدم الجمهور بكواليس انفصالها عن أحمد السقا

أحمد السقا وعائلته
أحمد السقا وعائلته

مها الصغير وقالت في لقاء خاص لها بقناة CutheCrap على موقع الفيديوهات “يوتيوب”: “اتجوزت بدري أوي كان عندي 20 سنة وشايفة ده كان بدري أوي.. اتجوزنا واتطــلفنا ورجــعنا واتطــلقنا تاني ورجـــعنا”.

وأضافت: “في ناس كتير مش عارفة إننا اتطـــلقنا قبل كده، ولما بقول كده الناس بتتصـــدم، مع أن في مراحل بيبقى أسلم

وكشفت الأسباب، بقولها: “أنا أبويا وأمي كانوا دايما بيدعموني في حياتي وفي حرية وإن البنت زي الولد، جيت اتجوزت بقى معرفش ليه الراجل بيتحول بعد الجواز لسي السيد فتصـدمي بقى بالواقــع، أنا عندي طموح زي ما أنت عندك وعندي أحلام إني اشتغل زي ما انت عندك، ويمكن يكون ده حصل لأننا اتجوزنا صغيرين أوي”.

وتابعت قائلة: “أنا في الأول كنت مطــيعة جدا لكن كانت جوايا خـناقة، عارفة لما تكوني بتحبي حد أوي فبتبقي ضـايعة، كنت دايما بسكت علشان اتفــادى الخناقات”.

وعن أساب أول طــلاق بينهما، قالت: كانت بسبب مشــاكل كتير أوي أوي، فعملت وقفة لأني كنت بسعى لإرضاء الآخر دايما وفي الآخر محـدش بيرضـــى وبيدوسوا عليكي أكتر، وده كان بعد ما خــلفت أولادي التلاتة، ووقتها حصلت خــلافات بيني وبين أبويا مع انه كان هو اللي بيدعــمني في البداية، لكن أنا اتطلقت لأني كنت فعلا بعــاني”.

عن admin

شاهد أيضاً

كواليس ليلة طلاق دينا الشربيني وخروجها «مطرودة» من منزل عمرو دياب

أثارت قصة انفصال الفنانة دينا الشربيني عن الهضبة عمرو دياب، جدل واسع وتساؤلات عدة بين …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.